Servicii de editare

Cauți o persoană care să te ajute cu realizarea materialelor vizuale?

Ai ajuns în locul potrivit – ofer servicii de editare foto și video!

Editare foto nuntă / studio

pentru fotografi și afaceri mici

Ai nevoie de un editor care îți editează ședințele când tu dormi?

Hey! Exact asta fac!

Nișele unde am experiență: evenimente (fotografie de nuntă), studio (retuș de portret și produs – publicitate), imobiliare

Framework: Înainte să începem, vei avea de completat un chestionar despre proiectul tău/afacerea ta. Eu voi reveni cu o confirmare, dacă te pot sau nu ajuta, următoarele detalii stabilim pe mail, telefonic sau pe whatsapp.

Timp de predare: în funcție de nr de fotografii

Revizii: plata se face după prima revizie, înainte de predarea materialelor. Următoarea revizie este contra unui cost, în funcție de ce modificări ai nevoie.

Editare foto ședințe și evenimente:

de la 200 RON (mini-ședințe foto)
de la 400 RON (eveniment sau ședință până la 1000 poze)
de la 600 RON (evenimente peste 1000 poze)
*prețul final vom stabili la semnarea contractului

Publicitate – Ofertă de sezon

Ce este pachetul Ofertă de sezon?

Pachetul conține următoarele:

– 1 flyer față verso – 9/16

   +  1 voucer cadou 10/15

   +  1 cupon de fidelitate 5/7

– 4 grafice pentru rețele (simple sau grafice carousel – format 1/1 si 9/16)

– 1 reclamă video (format 1/1 si 9/16)

Framework: Înainte să finalizezi comanda vei avea de completat un mic chestionar despre proiectul tău/afacerea ta. Eu voi reveni cu o confirmare, dacă te pot sau nu ajuta, următoarele detalii stabilim pe mail, telefonic sau pe whatsapp.

Timp de predare: 72 ore după centralizarea materialelor (texte + vizualuri)

Revizii: plata se face după prima revizie, înainte de predarea materialelor. Următoarea revizie este gratuită. 

Pachet Ofertă de Sezon

de la 1.000 RON

Plan de promovare/ plan de conținut
pentru rețele sociale

PLATA SE FACE în 2 rate pe baza unui contract, avans 200 ron după consultanța 1+1 și revizuirea planului, rest plată la predarea proiectului

Dacă dorești să ai ce să postezi pe rețele sociale în mod consecvent, ai nevoie de un plan. Planul acesta se bazează pe planul tău de promovare, fie a serviciilor tale, fie a produselor.

Pentru un conținut diversificat vom încerca să abordăm diferite subiecte prin diferite vizualuri. Eu mă ocup de diversitate, tu îmi furnizezi doar informațiile necesare.

Un plan de promovare de obicei conține 3 postări/săptămână, 4 postări statice, 4 video si 4 carousel creativ, realizate pe baza unui chestionar și consultanță.

DISCLAIMER! Acest plan de conținut necesită implicare din partea ta.

Framework:
 Înainte să finalizezi comanda vei avea de completat un mic chestionar despre proiectul tău/afacerea ta. Eu voi reveni cu o confirmare, dacă te pot sau nu ajuta, următoarele detalii stabilim pe mail, telefonic sau pe whatsapp. Va urma o consultață 1+1, unde intrăm mai amănunțit în strategia ta de marketing și  facem un plan. Apoi, pe baza celor discutate punem la punct infomațiile (textele și vizualurile)

Timp de predare: plan de conținut – 72 ore după centralizarea materialelor (texte + vizualuri), conținut vizual – 2 saptamani dupa finalizarea planului initial

Revizii: O extra revizie gratuită. Te pot ajuta și cu modificări ulterioare / re-personalizare, contra unui cost, în funcție de modificările necesare și bugetul tău.

Dacă ești nemulțumit cu materialele primite, îți restituim banii.

Atenție: taxa de consultanta 1-1 si crearea planul de continut final nu se restituie. Acesta constituie 200 RON din suma finală, mentionată și in contract. 

Plan de conținut:

500 RON (Non-Refundable)

Realizare materiale
plan pentru 1 lună – de la 1000 RON
plan pentru 3 luni – de la 2700 RON
plan pentru 6 luni – de la 5000 RON

Pachet de promovare Offline

Materiale imprimabile pentu Publicitate Printată

Acest pachet conține 6 șabloane pe 6 mărimi:

– 5/7 cm – carte de vizita/thank you card

– 10/15 cm – carte poștală – flyer/voucher/thank you card

– 15/21 cm – A5 – flyer / listă de preț

– 20/30 cm – A4 – flyer / listă de preț / șablon colaj

– 30/42 cm – A3 – tablou / colaj

– 42/60 cm – poster / colaj

Framework: Înainte să finalizezi comanda vei avea de completat un mic chestionar despre proiectul tău/afacerea ta. Eu voi reveni cu o confirmare, dacă te pot sau nu ajuta, următoarele detalii stabilim pe mail, telefonic sau pe whatsapp.

Timp de predare: 72 ore după centralizarea materialelor (texte + vizualuri)

Revizii: plata se face după prima revizie, înainte de predarea materialelor. Următoarea revizie este contra unui cost, în funcție de ce modificări ai nevoie.

Pachet Offiline – materiale digitale pentru Publicitate Printată:

de la 1.000 RON

Personalizare pachet
Social Media A-Z

plata se face după prima revizie, Înainte de predarea materialelor

Ce este pachetul Social Media A-Z?

Este un pachet de 30+ șabloane Canva, creat de mine, necesar pentru orice afacere. Pachetul începe cu A – About Me, B – Before-After, C – Call To Action, D – Do / Don`t și așa mai departe, am încercat defapt să includ principalele tipuri de postări pe care le poți utiliza pe rețele sociale pentru promovarea ta și a afacerii tale, incluzând postări educaționale/informative, bts – cadre din spatele culiselor, postări funny sau relatable, postări cu subiecte despre care alții nu vorbesc… sau postări pur și simplu… frumoase și captivante vizual.

Personalizarea însemnă că fiecare postare primești gata editată cu informațiile și vizualurile furnizate de tine (sau de mine – de aici pornește prețul ”de la…”, în funcție de implicarea mea vom ajusta prețul, împreună, dacă e necesar)

La cerere, aceste 30 de postări se pot personaliza cu absolut orice.

Framework: Înainte să finalizezi comanda vei avea de completat un mic chestionar despre proiectul tău/afacerea ta. Eu voi reveni cu o confirmare, dacă te pot sau nu ajuta, următoarele detalii stabilim pe mail, telefonic sau pe whatsapp.

Timp de predare: 72 ore după centralizarea materialelor (texte + vizualuri)

Revizii: plata se face după prima revizie, înainte de predarea materialelor. Următoarea revizie este gratuită. Te pot ajuta și cu modificări ulterioare / re-personalizare, contra unui cost, în funcție de bugetul tău.

Pachet
Social Media A-Z
Personalizat
+30 de postări

de la 2.000 RON

Pachet COMBO
Social Media A-Z
Personalizat

2×30 de postări

de la 3.600 RON
Plata se face în 2 tranșe.

Pachet 4 sezoane

4×30 de postări

de la 7.000 RON
Plata și executarea se face pe 2 tranșe, pe baza unui contract. – primul sezon – predare 72h – avans 500 RON – sezon 2-3-4 – predare 5-7 zile lucrătoare – rest plată pe baza contractului

FAQ –

Pentru a afla răspunsul fă click pe întrebare

  1. SHOP – Primești materialele în forma unui link. Acesta duce cătra platforma canva, mai specific la șabloanele ce ai achiziționat. Șabloanele sunt 100% editabile, platforma e simplă și intuitivă, se poate loga prin cont de google sau e-mail personal.
  2. Șabloane Social Media A-Z personalizate – primești fișierele în forma lor finală, printr-un link de google drive/digi storage/alt site third party și vei primi un link și cu șabloanele propriu zise, accesibil tot printr-un link
  3. Pachet Publicitate printată – vei primi fisierele propriu zise printr-un link de google drive/digi storage/alt site third party și vei primi un link și cu șabloanele propriu zise, accesibil tot printr-un link
  4. Plan de conținut – vei primi fișierele printr-un link de google drive/digi storage/alt site third party și la cerere vei primi un link și cu șabloanele propriu zise. Proiectele în cazul acesta vor fi fie proiecte canva, fie proiecte Adobe CC (Photoshop / Illustrator / Premier Pro / After Effects) sau DaVinciResolve

Pentru partea de text vom găsi împreună o soluție.

Pentru partea de vizual, la fel, doar că aici pot să îți dau câteva ponturi:

  • dacă ți-ar plăcea să creezi conținut original (foto/video) dar nu știi unde să începi, îți dau sfaturi concrete
  • dacă nu dorești să te implici și nu ai buget, poți incepe folosind conținut gratuit de pe net ( de pe site-uri de stock gratuite sau contra cost). Dacă ești la primul tău proiect, te ajut gratuit să îți strâng materialele.
  • dacă vrei să ai conținut original și preferi să îți facă alții pentru tine, te poți adresa publicului, creatorilor de conținut, fotografilor/videografilor specializați. Sunt si eu una dintre ele. 

Îți mulțumesc dacă alegi să colaborezi cu mine și pe plan foto/video!

Voi face mențiuni către colaboratori acum și către paginile mele de pe rețele.

Colaboratorii mai mari sunt:

– EasyStudio.ro – Foto/Film/Print, une am fost responsabila cu partea de post-procesare, în câteva locuri, și cu partea de montaj.

– FotoClubArad.ro – Website – Editare grafică evenimente

– OpticaHelios.ro – website + materiale de promovare

– fatacareediteaza.ro – website și materiale

Iubesc și proiectele mai micuțe. Să îmi lași un mesaj, te rog!

Alege 3 zile în care te prezinți dimineața în fața afacerii tale. Vei fi omul de pe marketing și fata de la social în același timp (fără intenție cu stereotipurile). În acele zile vei posta pe rețele, vei răspunde la e-mailuri, vei intra de 2-3 ori să răspunzi la întrebări. 1 oră, tu și telefonul/laptopul tău.

În acele zile te imaginezi în centrul afacerii tale, plin cu clienți. Încerci să îi abordezi clienții pe rând. Într-o zi pe cel care vrea să afle cele mai calitative produse. Apoi pe clientul care e curios cum arată depozitul vostru. Apoi cel care caută ofertele.

Ai primit de 3 ori aceeași întrebare? Poate e timpul să abordezi problema în public. Pe rețele.

Nu încerca să vorbești cu toții deodată. De cele mai multe ori vorbești cu o singură persoană. Apoi da, poate ții un group coaching. Apoi devii xpert și ești chemat la un TedTalk. Până atunci, stai liniștit, adresează-te celui care chiar e curios. Sunt destui.

Pogramează
o consultanță gratuită!

Completează chestionarul și voi reveni la tine în cel mai scurt timp!